Tuesday, June 30, 2015

ectoplasma respecteren ..

Jood 'zijn gerezen, zonder liefde of aandacht ..of enige liefde Dumbo! omdat we u alleen wilt lofbetuigingen en "houdt"je zoon van een teefzoon van de teef is recht Tru Christie.niet "dat er iets mis mee is:" Ik grafiek

 
YES.YES er is iets heel erg mis met die Tommy Walker is verondersteld om zijn moeder te vergeven ..Son van Rosemary vergeeft zijn moeder ..
Misschien als je me betaald wat je Ira Levin en Pete Townsend MAN betaalde ... Ik zou hebben verbleven op script is wat je me zou llllove te schrijven.

 
Uw evoked potentials aan te tonen dat als iemand betaald om het te schrijven als HEAD STOK je zouNee ... Ik denk niet dat ze do..I grafiek

 
de machine liegt nooit Dumbo, maar je doet ..dood mij is alles wat ik ask..and vertellen me dat de grafiek is niet 100% waar ..

 
leuk geprobeerd gooien Smedly Butler's pic up ... vreemd hoe je een echte patriot kunnen gebruiken om patriottisme en service om te zetten in Freakshow.kerel je "apps" in mijn hoofd ... je me vertelde dat ik was opgevoed te worden afgebroken ... hoe kan ik het niet een freak show die u maniak zijn ....

 
Autisten worden verondersteld zeer sterke morele codes hebben ..Ik ben er vrij zeker van ECHTE autisten hebben ... niet een maakte op die manier cuz 'had je vriendje de oppas's molesteer hem toen hij 4 was ...

 
Het is iets wat men moet Luddite stuk van menselijke ectoplasma respecteren ..
ahhh gewoon opnieuw -Mix mijn signal..I ook ben een beetje in de war door deze sterke morele overtuiging en vermoed dat het werd uitgezonden op mij dus ik kon een voorbeeld van BREACH..right zijn?

 
Zoiets ...dus dit is niet echt BREUK ... het werd op instigatie schending ..

 
NEE! DUMBO! Deze weergave van de overtreding werd verondersteld te insinueren u waarden had ... en een soort van natuurlijke 'zelf wet "dat meer dan geschaduwd gouvernementele wetten. ..om een ​​punt te bewijzen dat deze technologie moet worden ingedeeld een massavernietigingswapenDus alleen je kunt het gebruiken ... voor de lol en de winst, ik grafiek ... als ik per ongeluk ..of met opzet zo veel grafiek van Tru

 
Hij stuurt me een visuele van een puppy.
 
en grafieken die, "de zeer rijken hebben behoefte aan kicks
 
en schoppen dingen naast honden als ze thuis krijgen .. "people..I graph..and beginnen met het tekenen van een nother "avatar is mensen" affiche voor Proxy Cyber..they DO betalen me .for art ..hoewel ze zeggen dat de techniek alleen verzameld door mensen die willen zien hoe een sicko schildert ..Dus op een dag alle sickos kan vroegtijdig worden opgespoord ..door dingen die ze draw..and de SICKO signalen die de P300s van de Brain MapSlechte mensen die het verdienen te worden targets.some kan zijn puppy mensen, Tru grafieken
 
.Slechte mensen die willen ruïneren dingen Echte Mensen hebben gewerkt voor 50 jaar of meer ...zijn zelfs niet goed voor dieen net als datde pup alleen ik zie gaat away..and wordt vervangen door allerlei vervelende nare beelden van langgerekte gezichten en uiteengereten lichaam parts..like één van mijn team zag het schilderij Guernica ..en al HMMMMM.
 
als we maar konden fles dit schilderij in een wapen te duwen recht in iemands visuele cortex ..

 
en dromen Dumbo ... dromen we kunnen strekken zich uit ...
 
spelen met de tijd ..
 
tweak de REM te voelen als het oneindige
 
gebruik maken van de directe energie om u verlamming slapen
Dus ik heb naar een ander niveau gegaan!Ik grafiek ... weten is dit niet spel .... Ik kan schelen less..what dit is ..het is voor money..for tv..for reacties op tv ... en gewoon een geest fuck..I wil mijn fuckin 'hoofd af te blazen ... Ik wan hen te voelen ..Ik wou dat ik mezelf kon doen in SLOW KILL style.for henmaar is dat wat ik doe het niet.is het niet hetzelfde?.

 
Gefeliciteerd Dumbo ... je hebt gezonken tot een niveau zo laag is dat alle nieuwe levels en zal worden gemaakt voor you..in feit ... we echt denken nu serieus en niet dromerig !!
 
van het uploaden van je stinkende ziel
  
voor alle tijd in de eeuwigheid
 
dus we kunnen het in een kleine petrischaal te houden in een museumhet gerecht van DUMBO zal erg klein, maar zeer bewust te zijn ...en kleine draden worden gehecht aan de kleine cellendove stom en blind kindschreeuwen als zijn cellen delen Pijnlijk ...In stukjes en PIECES ..cellen niet pijn voelen wanneer ze verdelen.

 
we zullen ze voelen pain..just voor Jood '! Tru Christie grafieken.klinkt als een feestje.Ik grafiek, het verzenden van Tru een visuele van mij onderzoekt mijn nagels -de verkeerde maniervolgende denk ik aan de geur van nagelvijlen ..en danverplaatsen naar innerlijke visioenen van de nagels ..en mijn spijkeren één van mijn ogen wide shuten de andere wijd open

 
Tru probeert stuurt me visuals van vrouwen in boerka en en mannen in headwraps
 
en ik ga en schudden hun handen voordat knielend op een klein gebed mat

 
en Tru stuurt een pijnscheut al in mijn hoofddat maakt me harder bidden in mijn hoofd en in mijn gedachten aan Allah ..naast mijn nieuwe buitenlandse vrienden en ik pak kleine doek Amerikaanse vlaggen uit een vuilnisbak tot de rand gevuld met zulke nutteloze symbolenen beginnen ze te verbranden !!!!!! ...en voor de eerste keer dat ik besef ookals ik in een petrischaalverdelen tot het einde van de tijd ..Ik zou deze herinneringen te hebben en voelen in dat gerecht enigszins OKIk zal ervoor zorgen ALLEEN DREAD en terreur zijn opgenomen in uw geëmuleerde hersenen DumboIk weglopen in mijn gedachten met mijn buitenlandse vrienden en beginnen schieten pijlen naar de hemel in de hoop pure magie zal de pijlen vliegen voorbij het hoogtepunt en knock-out in de ruimte gestationeerde wapens ..satellieten voor TV en internet ... we zullen wennenwe sommige "zogenaamde" 3rd wereld tijd nodigen plotseling het hoogtepunt. Het idee van de ruimte geplaatst in mijn hoofd door Hollywoodwordt gevuld metbuitenaardse wezensOok geplaatst in mij en iedereen door HOLLYWOODdie mij en mijn buitenlandse vrienden. verachtenmeer dan ik zelfs kan uitzenden

No comments:

Post a Comment