Wednesday, April 22, 2015

never again" does not mean "anything goes"/the FBI vs. Arnon Milchan

 
WEAPON אמנות כ
 
.thought Indis O Say ..imagining העולם החדש "סבלים" מסתכל על ציור של סלבדור דאלי וthinking.IF אנחנו יכולים רק
 
להשתמש בזה כדי לפגוע במישהוטלוויזיה, סרטים, רומנים, תמונות חזותיים, מוסיקה לעינויים להסית עמותות ... כדי לסמנו של אדם מודע לא מודע בחלומות ושעות הערות

עושה "החלק שלי" חשב Say 'Indis Oגבר טוב יותר היה תלוי בעצמו


 
עכשיו שמוח יכול להיות, פשוטו כמשמעו,חטףהרצון האנוכי שלי לחיות בזהלחיות למרות לדעת מה אני עושהועושה את זה בכל מקרה
 
שמא הנשק להפוך שוב אותושוב
אני לא יותר טוב מהםאולי יותר גרוע, חשבתי Say 'Indis O וזה היה נכון

יום ראשון, יוני 1, 2014

"Facetaker" של "Indis O Say
אני מרגיש שאני חייב להמשיך עםFACETAKER, novelization של
 
הסרט הנורא
 
מתפרסם. בצדו של כל אוטובוס, קיר ולוח מודעות

 
רק חלק מאיתנו יודע
 
כי הסרט הוא להיות מיוצר
 
בשני פורמטים שונים מאוד

 
אחד לקהל הרחב
 
ועוד גרסה לgenooo ההמונית ..
 
אני מתכוון גברים-ED תורן ונשים שבינינו הטוענים שהם היו

 
מתויג
 
ו" apped "
  
עם ההזדמנות לחקור ולפתח
  
מיזוג טכנולוגיה
     
כך
 
: התעשייה "עלולה לקבל הצצה טובה יותר של כמה סוטה
  
מתפשט
 
טכנולוגיה יכולה להיות משכנעת
 
וזה
 
סוף סוף
 
יש מדע והטכנולוגיה
 
שיכול ויציין ללא ספק מאלה שצועקים אאוגניקה! או איזם classism או בכלל
 
לקראנו העצבי מדבר בעד עצמו
 
בעד או נגד אלה
 
שמוחות בינינו
 
הם יכולת הקיום או התחייבות לחברה

 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------הנקודות נקראות הרבה דברים על פי אלה שטוענים שהם כבר "במינון"
 
איתםתותבות מוח, שתלים, שבבים, חיישנים ביוהטווח שצץ שוב ושוב בחיפוש שליהוא ניטור מרחוק עצבי ומיפוי המוחומשהו כינה אדם / מחשב ממשקהמאפשר לנושאים לחשוב ולחשוב לאפילובחלומותעל פי אתרי אינטרנט ופרסומיםאלה מתויגים עם יישומים המאפשרים למחשב ממשק מוחהם אינם מודעים שהם נמצאים בשימוש כגינאה חזירים בתחילתוככל שעובר זמן "הכוחות" שהפכו אותם ל" Open Mind "יכול אכפת לי אם הם מבינים מייד שתפקידם בניסויים אלוהוא 'מה הוא ", וכי בהחלט לא כוח גדול מספיק כדי לקבל גישה וטכנולוגיה כמו זובאמת אכפת לו הרבהאם"הם נתפסים""השבבים" הם כל כך קטנים שסריקה מסורתית לא תזהה אותם ..וmoresoשלא יאמינו לכמה סיר סדקשמדבר על ממשקים, שבבים ומה לא ...עדייןגרגרנותו העצומה של הנושאים שכותבים עליהםאמיתי או מדומהממשק ... לא נראה על פי רוב הפטפוטים של 'מד מן "אבל אנשים "במקום הלא נכון בזמן הלא נכון"הם קוראים לעצמם אנשים ממוקדיםהם טוענים שיש טכנולוגיה מוגנת בפטנט מעשרות שנים לפני שמתירהעודלהפקיעו של האחר חושיםאנשים אלה אינם ממוקדיםמנהל את ההצגהבמובן מסוים הם SHOWאו לכל הפחותדוגמאות של כמה עשוי מיזוג לעבודבמונחים של שליטת קהל, שיווק ופשוט"לגיהינום שלו"

 
ואלרי אמר לי לקרוא על "כמה אגדה אורבאנית" הנוגעת להתייחדות עם כוחות שאינם טבעיים בטבע אבל בכל זאת להשפיע רווחתו של אדם עם תחושה של שעבוד ורשות ...
 
המחקר מוביל אותי לשאלה שלי
 
"מוזה"
 
בתור משהו מלאכותי ומושרה ....
 
אני הופך פרנואידית שואלרי רוצה שאני בספק אם הקרבה שלי עם "הרוחות"
 
אבל היא פשוט קובעת כי
 
כדי לי להבין איך לכתוב
 
תרחישים לDream בימוי Lucid
 
אני חייב להכיר
 
"נושאי בדיקה" לכאורה
 
ש
 
בכוונה או לא בכוונה
 
לנסות ולסכל
 
"התקדמות"
 
הנוגע לשירותי קריאת מחשבות וMind להגדיל '"

 
המוזה שלי
 
שואל אותי, "Indis O תגיד, איך אני היית רוצה להיות בראש של מישהו אחר שבילו שעות לחשוב על החרדות המשעממות שלהםאו לבלות זמן רב מדי משקף על עצמםבמיוחדמול מראה .. "

 
אני טוען שלא הייתי ..

 
"בבקשה להתמודד עם" novelization Facetaker עם מחשבות כאלה בראש .... לחשוב על Facetaker כסוג סלטיק של אדם boogey האמיתי שמקשית את פניהם של השקעות גרועות שלהתקשט על עצמם ... עם כל העניין של ג'לי שיער וקרמים וכאלה ... לחשוב ולכתוב על זה כאילו יש לך איזה סוג של טכנולוגיה שאפשרה לך לראות מה ראה עוד, שמעתי את מה שעוד שמעו והרגיש כמו עוד לבד באמצעות ממשק ... או אלקטרוניים או נבואי בטבע. ..warn נשמות פרוקסי אלה של מה שעלולים לקרות להשתקפויות שלהם אם הם לא מבינים את הפורמט. "



 
אנשים ממוקדים .org, שוודיהHallen O. פורסם מרס 2013
למרבה הצער הבעיות העיקריות עם ביצוע Mind לMind ממשקעם אחד שבעיקר רוצים לקרוא את המחשבות שלהםהרבה פחות לימד לחשובכלפי חוץ וכלפי פנים לאלכן הם עשויים להיות"יותר קל לעבוד עם"הוא לא רצויאכפת לMind הממשק עצמו ..
פרד טוב יותרבובה טובה יותרזה לא להילחם בידבתוכם ..היד לעזרה כי "מלמדת" ITProxyללא חושב כל כך הרבה כמו מעקביתרון יתרון אחד בלתי נראה '"
עצמי חשב .and מחשבות של עצמי ..או רצון פנימילהפוך למה שקודם ספרים קראו פשעי מחשבה....... בגיל שבו ניתן עיבד את מחשבות.(במעקב יום וגיל זה הוא בטיחות ובטיחות יכולה להיות סמוך ובטוח רק כאשר כוונות של מחשבה מוצגות)שפה חדשהחשיבה למשנהוחייב להיות המציא ..למי שכבר נחשב "הדבקה" על הסטטוס קווהפוליטי הנסתרכי הוא הקדים את הזמנים אולי על ידי בעל יד ב" מה שהופך את הזמנים "שכל מהות לסוג זה של מעקב.בהחלט הייתי מרגיש יותר בנוח עולה על מטוס עם נוסעים שיש להם את דעתם "לקרוא"מראש של להמריא
דברים אחד אולי מעולם לא dreampt של יכול לקלקל ישיר עצבי ממשקברובדרך דוחההגוף שאתה רואה שמצורף לרוע המזל לנפשהוא מלא משלוקודי מקור וסיסטמטיקההגוף מזיל ריר, הזעות, רעב, לגימות,ואחר ולא ברורמאמציםכי רקכעס-Operator טלהשכבר לימדושאם אחד יש מה נחמד "ממשק"לא כל דבר "ממשק"בכלל
מיניותהערכה עצמיתמשתיןטיפוחרחצה
הן הקללה על מנדלר שתפקידם הוא "לטפל"בא והולכים ופיטורים וmisfirings של סינפסות של אחד
כמעט מהרגע הראשון"שתוף אלקטרוני"הגוףהזיכרוןו": עצמי נלקח כאובססיה עצמית "על ידי מנטור של אחדלגרום להתכווצות שלנכונותו של נושא ללחשוב בקול רםעל ידי שידור מועבר ..כאחד ש" כבר apped 'לממשק בזמן קצר בכללהופך מהרהרק מודע יותר מדי לאיך חדירה למחשבות של אדםיוצרמחדש -alignment של תהליך המחשבהכמוח נראה הבשיל בדחייהברית לא קדושה זהעד כדי כך שהתקפות בתת מודע זהמפעיל הטלהעם סיכוםשלפונקציות אחרות במוח שבשום פנים ואופן"לדבר" בשוודיתתפקודי גוף ופונקציות הלימביתלקבל פילס בעםמחשבותהפרעה כמעט מיידית של "דיבור עצמי" ובעיטות "צנזורה עצמית" באחד מרגישכך מופחת על ידי הפלישה של זהטכנולוגיה שמציג את עצמוככל ידיעהואף אחד לא יכול לעזור, אבל רתיעהבחילופי פחד מבוסס של "יש לי רחמים, יש לי mercy..stop לעצור עצירה"
כוח מנטור כל ידיעת הממשק אכן עשה "לקשור"אחדלא יודע מה לעשותאיתיממשק ...אבל בכל מקרה שיסף את כף ידו של אחד או לרוץ לחדר המיון הקרובללתת להם תרופות .... כפשוטו כמשמעו, במשך לילה אחד ישרכש הפרעת מחשבה חמורה מאוד

No comments:

Post a Comment