Tuesday, March 10, 2015

Tel Aviv 2015

אני לשלוח את המכתב ...
 
אני מרגיש כמו יוליוס רוזנברג
 
אני לא יודע מאיפה להתחיל ולא בסופו הגבולות בין
 
לזעוק לעזרה ..and הדגשה איך האיש הזה יודע כל כך הרבה
 
הוא אדם מונע לטיפול טירוף ..
 
על סודיות
 
או עושה את כל אדם המשמש כעכבר מעבדה
 
אכפת לי הוא



 
זועק לעזרה
 
waterboarding "ידיים את" עינויי .like לא הורג ... אבל לגרום לטרור
 
אני אדם אמיתי
 
אך לא להם
 
אני לא נכנסתי לפרטי פרטים על כמה רחוק הם דחפו אותי ...
 
ולא על הזמן אני שספתי את כף היד שלי ולא נקט בצעדים אחרים לא לחיות תחת אחר של
 
algorythem
 
אחד הפך לעכבר מעבדה אינה יודע דבר על בגידה
 
הוא זה שנבגד.

 
האויב הוא כאן.
 
לא שם
 
להם "אני האויב" (לנטל על חברה ומנוולת, louse..vermin)
 
AI, בדיקה זו נעשתה היא לא 'מבחן', אבל שיטה
 
פיתח ... שיכלל ..
 
אני לא כתבתי על אירועים בשנתי ה -20 שלי
 
ולא בכפייה מאסר

 
יועץ שעובד עם מפוחי משרוקית
 
היא שואלת בתשלום סמלי.
 
..
 
אני נכנסתי לכמה פרטים ..
 
אני לא כותב על כבדיוני או לא בדיוני
 
אני מבוהל
 
של האנשים שעשו לי את זה ועוד רבים אחרים

 
אני לא \ t להסביר ליועץ
 
על
 
לכן קראתי פתאום ...
 
זה החל לפני שנים ..
 
שמעתי על אחרים שניסו לתבוע ..
 
...
 
אני לא מנסה לsue..but
 
אני רוצה ... הניסיון שלי (לא בדיוני למחצה כ) תוקף ..
 
היו עדים כמובן שראו את ההתנהגות המוזרה שלי
 
אבל אני מניח שהם ראו בי את מה שאני היה רואה
 
טרור ורדף את איכות ניצודה ב" עיניים של מטורף "

 
אבל מה שאני כל כך פוחד מ
 
אני לא יכול אפילו להתחיל להסביר
 
אין ספרים (ספרות ...) סרטים ..etc ... להתייחס ל..
 
זו היא "מחוץ לרשת" בדיקה אנושית "
 
..word oneday יצא
 
התנצלות שנעשתה על ידי נשיא
 
או אולי לא תהיה התנצלות
 
אולי זה מה שהופך את אמצעי זול אחד לקחת את החיים שלהם
 
או לשנות את השתייכותם
 
אבל ... לא

 
מועדון חדש ... המבוסס אני מניח על "אידיאולוגיה" ישנה מאוד בנוגע להשבחת הגזע ... ו..the פילוסופיה ש
 
יש אנשים שהם לנטל על החברה
 
אף אחד לא ייענש
 
הנזק יהיה ממוזער

 
אחרי הכל
 
אני אדם שאינו "ראוי מה שקבלתי
 
מדוע
 
בגלל
 
אני מפחיד
 
מוזר.

 
מופרע

 
תשאל אותם, תראה שהם מתים לספר לכם ...
 
על המחשבות "שלי המופרעת"
 
וסטיות
 
הם נאצים ... לא ... הטרנס-הומניסטים rand עין ... שמאמינים אדם ..nothing יותר מ
 
בעיה במתמטיקה
 
שכרוך גם בקיברנטיקה של כלכלה
 
ו" זמנים הם שינוי "סגנונות
 
לקראת unsentimentality
 
לקראת
  
"בואו בנימה של righ '
 
להיפטר מאנשים הלא הנכונים
 
עם פירוש אחד לא יכול לראות
 
אתה לא רואה אותי
 
אלא אם כן מצב זה קורה לך
 
איך u יכול להתייחס
 
ייתכן שלעולם לא
 
בשנתי ה -1960 ציינו אנשי dr איוון Cameron.placed מחקר ופסיכיאטר קליני במגבלות 4 נקודות ... נשאבים מלאים של אינסולין

 
וליד הניח קסדת כדורגל שונה בheads.with בקסדת הפוטבול
 
היו אוזניות
 
משום שהידות והרגליים שלהם היו קשורות למיטות
 
הם לא יכלו לקחת את הקסדה
 
ולא נשמע ... או מה הקול נועד להנחיל למטופל
 
חלק מהחולים "נאמרו לעם תחביר שרירותי ... מבוסס על טון ..
 
otherswer אמר שהם היו people..and רע שהם יהיו נשרפו חיים, flayed ... בשביל להיות 'רע:
 
אני מניח שזה היה ל; לקבל bvad "מהם

 
עם ממשק מוח מחשב ..
 
קסדת סן

 
מסתובב "באופן חופשי", ושמיעה "נשרוף אותך חי" עלול להיות מפחידות יותר ... \ מאשר להיות בבית חולים. בית חולים פסיכיאטריים
 
שבו חולה "פשוט מניח" מה שנעשה ל.as Asit המוזר אולי נראה
 
נעשה כדי "לעזור להם":
 
כמוזר כמו שזה נראה dr קמרון וחברה האמינה באמת ובתמים להציף את מטופל עם לשוני פחד ונוירו מבוסס לעתים קרובות על שטויות
 
יעזור Vive opatient "דף נקי"

 
הבדיקות מוזרות האלה
 
(בדיעבד גילה ... ... "הטיפול" הסיע ביותר IRREBESABLY MAD ... רב שהיה בHOPSITAL היה מעדיפה ... "בעיות רגשיות MILD .ANXITY דיכאון ... וEXTED החולים ..SOME SO נהרס ..THEY בקושי הצליח ללכת לדבר או להאכיל את עצמם
 
מ" ..BEING Playe D..SOMETIME 'קלטות 40 יום SNON STOP ..
 
תאר לעצמכם אלה "אופס" יכול NE INCUURED על חושים אחרים ....
 
וEMOPTIONS ... על ידי התערבות אלקטרונית.

 
טכנולוגיה זו
 
אינו בreserch ופיתוח "טוב ללכת" שלה
 
השקרים שנאמרו על ..NESS האיטי של ..LEARNING איך SENOND מחשבה יכולה להיות measured..or מה חשב ... נשמעים כמו נראה כמו ..
 
לא נועד כדי לשמור על הציבור בדר ..
 
.... סוג המידע שפורסם שפורסם הוא מנדט להיות ... מינימאלי


 
קצה הקרחון
 
ארור ההוא hOMLAND חוק הביטחון מכסה כל בסיס לא זה
  
T
 
וכך לשמור אנשים טובים מאוד רבים עובדים במוח מפת הנפש לשכך תעשיית ..for פריצות דרך רפואית ... עדיין 90% מ" העבודה "הוא, פשוטו כמשמעו, כדי ללמוד כיצד גורם לאדם אחר, entally נופלים לחתיכות ... ב 4 minuites .3 Minures, 2 דקות .One ..
 
העבודה כבר שמקורו החוצה ... רחוק יותר ויותר ... מהמנהיגים ..... ..
 
.no מחלקה, אין מעבדה, אין מתקן אקדמי היא לדעת מה הוא אחרים "עד"
 
בכוונה
 
לא מודע ... של
 
מה הם CREATIN TECH GTHIS ל..
 
נשק
 
AFGAINST
 
SICKO..PERVERTS "LIKE M, E בזמן אמיתי סביב TIMETHIS
 
אלה שיובילו ... רוצים

 
להציג חדש FIREC ... NESS UPOIN החברה שלנו
 
והפוך את תקינות פוליטית עליה של התחת
 
לקראת
 
"אנחנו האלופים / .. פורעי הכדור
 
אלה 'שלא רוצים "הילדה השמנה" למועדון הלילה
 
ewwwwww שנתן לה בה

 
בשינה 1981 היה נקבע כל סרט
 
שבו "נערות צעירות" דיברו ככה ...


 
אני כבר לא אכפת כל כך הרבה אם החברים שלי, וכו 'המשפחה מאמינים שאני לא שפוי
 
אכפת לי ש
 
האיומים גדלים יותר גרועים
 
ושאני יכול
 
בוחר לעשות בעצמי
 
ולא
 
יעונה
 
לפגוע בתנאים די מפורשים

 
יש סיבה שכתבתי סיפורים מסוימים בתוך סיפורים ..
 
אם אני כותב של חלק מהאיומים
 
אני יהיה להוסיף חומר גלם לטחנה
 
כ..delusion פרנויה והטרור הם סימפטומים משניים של הפרעת פסיכוזה ומחשבה
 
..
 
אני מאמין כי אלה .... "רעיונות" מוצגים לי ... ל
 
"לאמת" קבוצת המשנה של חרדה, רגשות worldy ..heightened אחרים של "אחר" פולשים
 
אחד
 
מטפל יכול "לסכם"
 
במהירות

 
הו, כמה הייתי רוצה לדבר עם כמה מבני הזוג אלה ... שראו את העיניים שלי
 
הטרור ...
 
מלפני שנים ...
 
הכאב
 
...
 
אני לא 'להוסיף "ל... discredation שלי ... (יש לי wiith ההזכרה שלי ... tendancy" להשתמש "בכל החברה ANF מאשר כש
 
אם להיות כנה
 
המצב הוא כל כך אבסורדי
 
כך לא טבעי
 
אחד --- עושה דברים טיפשיים ..
 
אחד מרגיש זכאי.
 
אני ממש עכבר מעבדה ..
 
"אדם שאינו" מסתובב לשמוע ולראות דברים
 
כשאני יודע שזה לא "טירוף אמיתי ', אבל
 
"טירוף מסונתז '
 
לחשוב מיליארדים דולרים היה להשקיע כדי ליצור מוח Entrainment
 
לא רק נתעב ... אבל מטופש
 
בנאלי ..
 
הרוע הוא בנאלי
 
נְדוֹשׁוּת
  
..has בן נלקח לגבהים חדשים

 
אני עוסק בזה באמצעות כתיבה ... כמו לראות את עצמי
 
אדריאן ברודי ... ב" הפסנתר
 
ו... השחקן הצרפתי בחיים יפה "
 
לשכנע את בנו (דין דרך עצמו?)
 
זה היה כל משחק
 
אני גדלתי אומר ילד הקטן בסיפוריי "
 
לחזור ל" facetaker "סרט בתוך התקפה חריפה זו
 
או: הבועה "
 
אני יכול לקחת רק כל כך הרבה
 
הפחד הוא אמיתי

 
יצרתי קשר עם היועץ היום
 
בגלל שאני מפחד שמשהו יקרה לי ...
 
שאני dissaapear-Moshe Milchan

No comments:

Post a Comment