Tuesday, July 28, 2015

Targeted Individuals Europe /Rijkshuisstijl

"Branding is wat mensen over je zeggen als je loopt de kamer uit de PR-vrouw," zei.


Ik kon niet geloven dat dit bedrijf teruggebeld
Ik had eerder opgeroepen liet een e-mail uit te leggen wat Gerichte Individuen waren ... haar nooit verwacht helemaal luisteren via ... zoals ik uitgelegd Human Experimentation was 'goede zaken' voor hen, maar verwoestende "business" voor degenen
aan de verkeerde kant van de kooi ..
2 dagen later een vrouw genaamd terug en begon mij uitleggen waarom Gerichte Individuen moeten om hun weg te veranderen van zichzelf vertegenwoordigen en dat "als" dit is echt voorkomend "en na wat onderzoek Ik ben vrij zeker van dat het" Ik begrijp niet waarom een TI moet benadrukken zich te nemen van de taak van de geloofwaardigheid op zichzelf als het gebrek aan geloofwaardigheid is het punt ... En de reden ..


'Hoe kan deze vrouw weet?' Was alles wat ik dacht dat de meeste eigen ouders TI's ze nooit geloofd ..

"Wat zeggen de mensen over een gerichte individuele als een TI laat de room..or wanneer ze klaar lezen van een van hun berichten?" Ze vroeg.
"Dat Gerichte Individuen zijn noten" Ik zeg
"Nee ..ze zeg niet dat ..ze niet de moeite afwerking het lezen van een Gerichte berichten individu." ze zeggen: "Zoveel mensen posten over dingen die de terbeschikkingstelling niet matter..for Gerichte Individuen te anywhere..with Congres te krijgen of de mainstream media, met advocaten, class action suits etc dan hun" merk "hoe mensen SEE ze moeten worden beheerd ..De manier waarop dingen zijn nu in de sociale media alles en iedereen lijkt interchangeable.the medium dat het computerscherm, computer scroll dom, de frivole noteren, gevolgd door iets Dour of dire..but allemaal op hetzelfde scherm .. "is misschien niet het juiste voertuig voor Gerichte Individuen die meer dan iets nodig hebben om hun boodschap OFF de podcasts zijn, OFF late night radio..OFF het internet en in de mainstream..The" net "misschien goed voor andere onderwerpen zijn maar niet een onderwerp dat kan worden en wordt gezien als een complot theory..the net is vol van zulke dingen en daarom moeten we het onderwerp van Gerichte Individuen krijgen in de ogen van het publiek en de oren andere way.Because het onderwerp is voer geweest voor Hollywood en TV voor jaren als men om te proberen dat het onderwerp verteerbaar als entertainment is ook niet wat TI zoekt als het onderwerp is te lang "gespeeld" als "mythe" om deze reden de "grote scherm" kan en mag alleen presenteren onderwerp als documentaire ... Geef me een paar weken ..om denk dat dit meer dan ..pro bono..as dit zal een uitdaging en dus goed Branding voor ons ..

Dr. V. Elsen July 2015




(translation)"Branding is what people say about you when you walk out of the room the PR woman," said .

I could not believe this firm called back
I had called rather left an e-mail explaining what Targeted Individuals were ...never expecting her to listen all the way through...as I explained Human Experimentation was "good business' for THEM  but devastating "business" for those
on the wrong side of the cage..
2 days later a woman called back and began explain to me why Targeted Individuals NEED to change their way of representing themselves and that "if " this is truly occurring "and after some research I am quite assured it is "I do not understand why a TI needs to stress themselves taking the task of credibility upon themselves as the lack of credibility IS the point ...and the REASON  ..


'How does this woman know?'was all I thought most TI's  own parents never believed them..

"What Do People Say about a Targeted Individual when a TI leaves the room..or when they finish reading one of their posts?" She asked.
"That Targeted Individuals are nuts " I say
"No ..they do not say that ..They do not bother finish reading a Targeted Individual's posts." she say,"So many people are posting about things that posting does not  matter..for  Targeted Individuals to get anywhere..with Congress or with the mainstream media ,with lawyers ,with class action suits etc than their "brand" how people SEE them must be managed ..The way things are now in the social media everything and everyone seems  interchangeable.the medium which is the computer screen ,computer scroll silly ,the frivolous jotting followed by something dour or dire..but all on the same screen.."   might not be the right vehicle for Targeted Individuals  who need more than anything to get their message  OFF the podcasts,OFF late night radio..OFF the internet and into the mainstream..The 'net" might be right for other topics but not a topic that can be  and is seen as conspiracy theory..the net is rife with such things   and therefore we must get the topic of Targeted Individuals into the  public's eyes and ears another way.Because the subject has been fodder for Hollywood and TV for years if one were to attempt making the subject palatable as entertainment is also not what TIs are looking for as the subject has too long been "played" as "myth"  for this reason the "big screen" could and should only present the subject as documentary...Give me a few weeks ..to think this over ..pro bono..as this will be a challenge and thus good Branding for us..

No comments:

Post a Comment