Thursday, March 10, 2016

never again means anything goes in hebrew-Targeted Individuals Haifa

אחד כמעט יכול להרגיש את הקפיצה העצבה דרך יותר ויותר מחסום דם המוח 'The Scream': Israel Blasts Protesters With Sonic Gun | WIRED
Wired › 2011/09 › the-scream-israel-blas...
Sep 23, 2011 - The Scream is a vehicle-mounted sonic blaster that shoots repeated pulses of sound at targets, leaving them dizzy and nauseous. ... In 2005, the IDF deployed a “Scream” sonic blaster on a protest against Israel’s separation barrier that turned violent. Israel’s Electro-Optics ...
פעם פעם שאתה מקבל שיעור רק אשר נמצאה בשליטה של מערכת העצבים שלך .בהחלט מרגיש 
את האנרגיה הישירה להיות הופנה כלפיכם ב אי פעם בתדירות גבוהה יותר אבל מ שוב זה איכשהו טוב יותר מאשר שמיעה לסגנון ווקאלי המסונתז של מה "גוף מנהל" יש שלב משלך עם שיטות להשמדה יצוקה התקשורת מסרבת עדיין לדווח ... את הצליעה התכליתית של טרום התקשורת האלטרנטיבי בתיווך להיות של התיאוריה משמים.
חלל וגריי חייזרים
... אתה סכיזופרנית
מחפש כל מידע שעשוי במצבך
..is הסטיגמה כביכול של הוזה כי גדול ..
של היותו בגדר "נפש"
כי אחד מעדיף יום סטיגמה עצמם עם 'להיות גבר הו, שפן ניסיונות לחקר המוח והתקני עינויים
(?) כחמורות ...
זה לא די להוסיף למעלה ועדיין אני גם פוחד מדי -או קשה מדי כדי להסביר) או שניהם?) איך הדיון הזה ..the ראייה ... "התרגיל" התחיל ... ובאיזו במידה "הם" (כן זה נמצא בכל מקום שהם (!) פסיכיים ממשיך על) הלכו יודיעו לי זה לא היה הפרעה אלא -a סימולציה ...
כשנה וחצי לתוך "הסימולציה" נאמר לי ...
זה כבר לא סימולציה ..
...
אבל עכשיו אני יודעת שזו לא הייתה סימולציה
זה היה והינו רק עינויים.
שם היה אמור להיות משהו בעל אופי טוב לי ... כי הלך יחד עם הרעיון של להיות קצת זמן של טייס ניסוי עבור טלפתיה סינטתית כי הוא כבר לא שם ...
גם כמובן נהגתי לחשוב על "הקבוצה שלי" אני מבין את הצורך הרבה ממה יקרה לי יהיה כ סף נפשי ופיזי.
דבר עבור המולדת ... מדוע סר כלום! עבור ביטחון לאומי ..
אני יודע מעט עשיתי מאשר בכל מדינה לעזאזל לכל רוחות בפיתוח לא מתפתח טק זה אבל השימוש בו על חלק קטן אך מאוכלוסייתן ..
אף אחד כמובן רוצה להסביר היום בדואר יום בדואר איך מאוד אחד הוא קורבן ..
אז שיחקתי עם חשבון של מה קורה ..
יומי ממוסגר במחנה חדש ייחודי של המוח מוחלט לתוך "החיים יפים" סיפור כדי לשמור על השפיות שלי ..
אבל אני לא מבין את זה נזק מוחי אמיתי הלך עם מפגיעת ופגע וחם עם נשק אנרגיה ישיר שמטרתו רקמה עצבית של אחד ... משום מה לא מבינים כי לצד הידוק של כל שריר בגוף שלי לעזוב אותי לעתים קרובות נוטה על המיטה במשך ימים כי אם ניסיתי וניסיתי לאתחל מחדש את העדרה המכוון מוחלט מכל נקודת התחושה מן "הפטפוט" פחות פירוק נפשי יתרחש ..

one can almost feel the neurotoxin leap through the more and more compromised blood brain barrier ever time you are given a remedial lesson in just who is in control of your nervous system .One certainly feels the Direct Energy being aimed at you in ever higher frequency but than again this is somehow better than hearing the synthesized vocal stylings of whatever "governing body" h
about one year and a half into "the simulation" I was told ...
THIS IS NO LONGER A SIMULATION..
...
but now I know IT WAS NEVER a simulation 
it was and is only torture.
there used to be something of a good nature in me ...
nobody of course wants to explain day by day post by post how very much one is being victimized..
so i played with account of what was going on..
daily framed this unique new concentration camp of absolute brain entrainment into a "Life is Beautiful" tale to keep my sanity..

but I didn't realize that genuine brain damage went with being hit and hit and hot with Direct Energy Weapons aimed at one's neural tissue ....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home